Menghitung hari..

Semakin Lama, DiriKu Semakin DewaSa..
So far, Ak bAhaGia Dengan LiFe Ak Skunk..
Ak bahagia dengan
Family ak,
My LurVe,
Sahabat2 Ak(waLaupoWn doWg da xegt kt Ak..xpeLa, As Long they stilL Alive..=P),
KawAn2 Ak.,
& t0 alL yG mengenali Diri..
In Future., lps Tamat DegreE.,
InsyaAlLah, ak tRy Amek MastEr beFore
my Age at 30..
Then, Ak nk dpTkn keRja &
Ak nK enHanCed inc0me ak..
Utk senAngkan Family ak..
& My Future Wife & ChilDren..
Ak Hrp imPian Ak terCapAi..
i Can't WaiT t0 achieVed My DreAm..
Tp SumE 2 xkn Berlaku klo
Kte x berusaha uTk Ke arah itu
& berd0a kepAda ALLAH
uTK MenDAPaT KeReDHAanNyA...
AMIN40x..
R.L.O.V.E.R

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Saya adalah admin bagi blog ini dahulu. disebabkan relay ini tidak ada lagi sekarang, saya ingin delete blog ini daripada tatapan umum. Last post pun pada March 2009. Maka, sehingga hari ini dan saat ini, saya masih lagi mencuba untuk mengingati kembali email dan password yang telah lama saya lupakan untuk delete blog ini. Hal ini untuk kebaikkan kedua-dua pihak.Bukan niat saya untuk membiarkan blog ini terus wujud dan untuk diabadikan menjadi kenang-kenangan di hari tua. Doakan saya supaya saya dapat delete blog ini dan i'll take it as a lesson so that it won't be repeated in future.

    As Salam
    Radzi (Rady Fellany)

    BalasPadam